Jednoducha deska pro ladeni 51 ci 2051 za pomoci jine x51

Tomáš Svoboda tsvoboda
Středa Březen 17 14:23:21 CET 2004

Proc do hex ?? Ja jsem znal vetsinu kodu pro jeste starsi kufr (s 8080) z pameti.
Dodneska si pamatuju ze 0xC9 je return :-).

	Tomas Svoboda

-----Original Message-----
From: Hluchn?k Marek Ing. [mailto:Marek.Hluchnik@sinit.cz]
Sent: Thursday, December 05, 2002 5:27 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: Jednoducha deska pro ladeni 51 ci 2051 za pomoci jine x51

Za doby me prumky se podobne kufry programovaly ciste pomoci papiru a tuzky v asm, pote rucne prelozit do hex souboru a na male klavesnicce vytukat tento program adresu po adrese dovnitr. Pokud tedy myslite tento kufr pak se mi pri pomysleni na tuto praci jezi vse na tele - dnesni prace je jiz trosicku nekde jinde.....