Snad ne moc OT - ma nekdo zkusenost s DVD a videem Grundig?

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:23:19 CET 2004

| Odes?latel: jirka <j.prachar@i.cz>
| to o te "znacce" je pravda, ale konkretne tenhle prehravac neni spatny
| ale jestli chcete DVD+VHS tak tusim LG dela kombinaci a videl sem ho asi
| za 12kKc

No mne chodi Hong Kong Electronics (hong kong trade development council),
kde je uz asi rok nabizen (i jako OEM/ODM pokud budete mit takovy odber)
prehravac DVD s prevodnikem a nahravacem S/VCD. Strcite DVD+CD-R a za
chvilku ho mate jako S/VCD :-) podle toho co si navolite.

No a pokud byste ho chtel mit s vypalovaci DVD, staci rict, ze chcete ODM
design prave s vypalovackou DVD a oni vam to dokonce velmi radi prizpusibi.
Samozrejme je to podmineno nejakym minimalnim odberem, ktery zase neni
zrovna maly, ale zase zavisi na tom, za kolik to chcete prodavat.

Urcite bude neco k nalezeni na www.hktdc.org (hktrade.*,.....), taky
asiansources a pod.

JL.