Jednoduchy soft na kresleni schemat

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:23:19 CET 2004

Zdravim.

Ja neco takoveho napsal, jmenuje se to "puzzle"
a nikdy jsem nenasel silu to dopsat do publikovatelneho
stavu, protoze mi to pro jednoduche obrazky staci.
Muze si to lehce napsat kazdy (nic na tom neni),
ale bude-li zajem, mohu se pokusit to alespon ucesat
do trochu rozumneho stavu a hodit na web :).

Jde jen o to, ze to jsou ctverecky se schem. znackami,
ktere se pokladaji jako karticky pexesa ci puzzle
do rastru. I spoje jsou jen ruzne ctverecky a da se
kazdy ctverecek preklopit ci rotovat.

Pro normalni praci je to nepouzitelne, protoze vlastne
se jen skladaji bitmapy do jedne velke, ale v okamziku,
kdy chcete nekomu neco ukazat, treba jak ma zapojit
multivibrator se dvemi tranzistory je to pohodlnejsi nez
v cemkoli jinem, protoze proste chytnete spravne
bitmapy a nasazite je do rastru - proste jednoduzsi nez
malovat do nejakeho malovatka a nemusite prochazet
soucastky v nejakem programu, co tam "strelit",
protoze jsou vsechny schematicke znacky po ruce.
No a kdyz nejaka chybi, namalujete bitmapu a program
si ji pri spravnem pojmenovani po startu sam natahne.
A kdyz je mate dobre namalovane, sedi i vyvody vsech
soucastek tak, ze se proste v tom rastru spojuji.

Jinak obrazek vyrobeny tim programem muzete videt
treba na:

http://www.bezstarosti.cz/elec/picpg/picpg_schem.gif

pricemz ty napisy jsou pak pripsany v editoru bitmap,
protoze to uz problem neni a da se psat kam se komu
zlibi :).

Ale je to fakt jen programatorska hricka ... i kdyz obrazky
z toho se mi zdaji prave pro web dobre citelne a hezky
male, jen se s tim pak neda dale pracovat (treba prave
autoroutovat desky dle schematu) a to omezuje
a dela z toho opravdu jen malovatko misto pracovniho
nastroje (kterym to ale ani byt nemelo, jen jsem si pohral) :).

--
Jiri Bezstarosti