ovladani LPT

Miroslav Draxal evik
Středa Březen 17 14:23:18 CET 2004

To se stava. Ja jsem mel jednou plny dve veliky nepajivy kontaktni
pole, plne osazene sramkama a portexpanderama a po dvou mesicich
badani, kdy jsem mel skoro cely program hotovy mi najednou prestalo
vsechno podstatne fungovat. Dva dny jsem patral po zavade a nic jsem
nenasel. Az muj v elektru nevzdelany bratr, kdyz se na mne sel
podivat, proc tolik nadavam, si vsiml, jednoho povytazeneho dratku.
Byl to chip select od portexpanderu, takze nefungovalo adresovani
sramek a jejich rizeni. Jeste ze jsem to vsechno nevyndal a nezacal
to cely zapojovat znovu. To bych se z toho asi zblaznil.