(OT) Dancall

Ales Filip alesfilip
Středa Březen 17 14:23:17 CET 2004

Hello Bitovod,

?ter?, 26. listopadu 2002, you wrote:

To jsem si odblokoval. Nemas nahodou k tomu ten soft, co se prodaval v
XL110 ?

B> A neodmita rovnou SIM kartu??? Tj. hlkaska ve stylu "insert SIM
B> card", ackili je vlozena, pripadne start bez hlasky, ale nenajde
B> ani carku signalu?

B> Pokud vim, tak vsechny Dancally 2711 na ceskem trhu (a vsechny ty, co se
B> prodavaly jako OEM Eurotel XL110) mely blokaci pro operatora, v danem
B> pripade pro ET. Ted si zrovna nejak nevybavuju, kterak se daly odblokovat,
B> ale mam dojem, ze to zrovna nic trivialniho (jako Nokia 51/6110 atp.)
B> nebylo, mam dojem, ze konfigurace sice byla ve flashce, ale pro zmenu musela
> [...]

mcc>> Jak je to dlouho, co Vam chodil Twist v Dancallovi? Je to pry
mcc>> vina  novych BTS, mam tuhle informaci od cloveka, ktery uz to
mcc>> marne zkousi  pres rok. Twist v Dancallovi nejde. Pokud se najde
mcc>> nekdo, komu to v  soucasne dobe chodi, at se ozve.

--

Ales Filip    <alesfilip@quick.cz>
Kutna Hora    Czech Republic