Napajeni z palubni site lokomotivy

Jindrich Vidensky prospecta
Středa Březen 17 14:23:15 CET 2004

Ahoj,

nedala by sa pouzit priamo sietova nabijacka k mobilu? Nevyznam sa v
spinanych zdrojoch, ale viem, ze napriklad nabijacky k mobilom ktore
predavame my, su zalozene na TOPSWITCH svaboch bud TOP209 alebo
TOP210. Mozno by chodili uz od tych 50-60V, niekto mudry ked pozrie do
datasheetu, by to mohol posudit. Alebo to rovno vyskusat na dotycnej
lokomotive? Snad sa neurazi.

--
Jindro

fcc> Mysl?m, ze nejlepsim resenim bude spinanej zdroj, ktery by to napeti
fcc> stahnul na rozumnou uroven a potom stabilizator.