MCU v DIL8

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:23:15 CET 2004

>prosim poradte mi nekdo typ procesoru - bud
>A) jsem slepej
>B) neumim hledat
>C) se fakt nedela
>
>- 51 jadro  nebo avr
>- 8 pinu (klasika nebo smd)
>- watchdog
>- UART
>- dale jiz klasika (+5V, aspon jeden  I/O, krystal nebo RC i interni, ...)
>
>- taky by to mohlo dat normalne koupit :-)))

Obavam se, ze C je spravne :-(
Nicmene zhruba stejnych rozmeru jako DIP8 muzete dosahnout s nejakym SSOP20, tady uz by byl vyber vetsi. Ovsem posledni pozadavek bude stale tezko splnitelny...

PIC12F67x
PIC jadro, ale s tim se da take zit. A kdo jednou zkusil... :-)
8 pinu DIP, SOIC nebo SSOP
watchdog
UART - SW lze dosahnout 9600Bd na interni RC oscilator, 38400Bd na krystal 20MHz.
3-5V, 5 I/O, 1I, interni RC 4MHz (nebo 3I/O, 1I, krystal do 20MHz)
GM je ma v DIP8

Obdobne na tom bude ATtiny

J. Hanzal