MPLAB ICD

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:23:15 CET 2004

| Odes?latel: Petr Simek <psimek@jcu.cz>
| Napajeni Vam prece naroutoval. A gnd Vam taky pospojoval jen ne s tou
| napajeci - jak se vlastne jmenuje - nejmenuje se ta GND u zdroje nahodou
| ZEM ?

Ne, ZEM se jmenuje jen ta pajeci ploska, u GND typ je to GND, u VCC je VCC.

Zkopiroval jsem to prave do jineho projektu a je to OK. Schema jsem nechal
puvodni, umazal jsem jen GND a VCC, dal znovu a uz je to spojilo. Fakt
nevim, cim to bylo.

Ale mivam ve zvyku si dopredu nasazet na okraj "listu" hromadu zemi, VCC a
pajecich plosek, takze mozna tim. Ale presto nechapu proc se tak stalo,
jindy mi to sezere.

Diky, JL.