Eagle a AUTOROUTER

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:23:15 CET 2004

| Odes?latel: radek kasal <radekkasal@seznam.cz>
| Dokaze mi nekdo poradit jak prednastavit AUTOROUTER pro Eagle verze
| 4.xx? Potrebuji jednostranne desky, tak zakazi tahani horni vrstvy.
| Zrejme by to ale chtelo zmenit ceny jednotlivych smeru a mozna i neco
| vice. Budu rad za definicni soubor nebo aspon nakopnuti smerem kde se
| jiz nekdo timto problemem zabyval.

Existuje singlesided projekt primo v examples vaseho eaglu.

Jinak praktikum zakazat horni vrstvu nedoporucuji, jen ji nastavte costs na
99, stejne tak via cost =99 a to systematicky na vsech zalozkach.

Pokud nebude schopen naroutovat jednostranne, tak vam udela v nehjorsim
pripade par propojek a to uz se prezit da. Ale fakt je, ze po patricnem
zvetseni ripup-reroute limitu, dokaze navrhnout i velmi slozitou a
miniaturizovanou desku jednostranne, ale trva mu to pak nekolik hodin.

JL.