PIC a RS232C - odlehceni na vecer.

Jindrich Vidensky prospecta
Středa Březen 17 14:23:15 CET 2004

Ahoj,

robil som interface pre Casio diar, vsetko napajkoval do RS232
konektoru, pripojil ku compu a nechodilo. Rozobral, skusal na
kontaktnom poli, nechodilo. Mal som vypnuty seriovy port, lebo som
predtym skusal nejaku internu kartu, ktora potrebovala jeho
prostriedky.

Prve pokusy s LCD displayom a 89C51 na kontaktnom poli. Nahodne to
chodilo, nechodilo, vypisovalo skoro to co malo, alebo rozsypany caj.
Stravil som s tym asi 4 vecery, popisal tony softu, menil casove
konstanty, kupil som druhy display, kontroloval studenaky, zaklinal
hadov. Posledny vecer som si konecne vsimol, ze som nepripojil EA,
takze sa program obcas snazil bezat z externej pamate, ktora nebola.
Tfuj :-)

--
Jindro