OT Zaruka - Re: MICE II

Galuszka Jan ing. konference
Středa Březen 17 14:23:15 CET 2004

Mozna jsem udelal chybu v me informaci. V inzerci a take na danovem
dokladu je napsano - na soucastky, na nahradni dily. V tomto pripade
neni zaruka, nebot je specifikovan ucel. Zakaznik je o tom prokazatelne
informovan dopredu.

Jelikoz se jedna o veci, ktere nemam jak testovat a tim padem nemohu si
byt jisty na poskytnuti zaruky, tak po telefonickem nebo mailovem
kontaktu na urcite !!! veci davam jakoby "chlapskym slovem" moznost
odzkouseni, aby zakaznik neriskoval vice nez postovne.
Za tech 12 let se mi to znacne osvedcilo, zakaznici sehnali hlavne
merici techniku za zlomek ceny bez rizika nakupu.
Priznat take musim, ze nekolikrat jsem zbozi odebral zpet, popr.
vymenil, ale vse bylo vzdy vyreseno ke spokojenosti obou stran. Moznost
"chlapskeho slova" vyuzily desitky zakazniku.

Je to trochu OT, ale v dobe, kdy merici technika je dosti draha, tak si
kazdy pomaha jak muze. Takovy zpusob prace lze ale provadet s
"kvalitnimi" zakazniky, kteri vedi co chteji, coz nastesti vetsina mych
zakazniku a take ctenaru HW - kazdopadne je.
Mozna to je i navod pro dalsi obchodniky (ted jsem pustil trochu sve
obchodni strategie!!)

          S pozdravem
                 ing. Jan Galuszka (mobil 00420-603-531605)

obvody ISD, procesory rady 8051, zvukove obvody, vyrobky WINBOND na
www.marthel.cz (vetsina v cestine - sem tam polstina)

info o vyprodeji zima2002 www.ei.cz/vyprodeje/vyp-zima-2002.pdf

zajimava prodejni akce na merici karty ETC na www.ei.cz/etc