Jake video k DVD Grundig? - offtopic

Dolezal Dusan dolezal
Středa Březen 17 14:23:14 CET 2004

V Electrocity meli DVD Malaga za nejakou velmi dobrou cenu, tusim asi 5500. Ale nevim, jestli to byla nejaka akce, nebo to je normalni cena. Docela jsem o nem uvazoval, ale me zase tech 36 nebo kolik cm sirky nezapadlo do veze.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Tomas Chvatal
Sent: Monday, December 09, 2002 12:20 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Jake video k DVD Grundig? - offtopic

To DVD uz mate koupene ?
Za cenu kterou jsem nasel na webu za tento typ (9000Kc),
muzete mit od Panasonica DVD-RA82 coz je i DVD-Audio s
192kHz prevodnikama a 54MHz video s integrovanym dekoderem DD a DTS.

To ale delaji pouze v uprave stribro+zrcadlo.
Ja bych ale spotrebni elektro rozhodne nevybiral podle designu.
Radeji bych prekousnul designovou nesrovnalost, ale vybral lepsi
masinu.

s pr?n?m hezk?ho dne
Tom?s Chv?tal
EZOP Praha s.r.o.