MCU v DIL8

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:23:14 CET 2004

>tak jsem zkousel hledat i v PIC a ani tam jsem nenasel MCU, ktere by mi
>vyhovovalo:
>
>- 8 pinu (klasika nebo smd)
>- watchdog
>- UART
>- dale jiz klasika (+5V, aspon jeden  I/O, krystal nebo RC i interni, ...)
>
>- taky by to mohlo dat normalne koupit :-)))

Jake objemy dat potrebujete prenaset a jakou rychlosti? Snad ten jeden I/O nechcete uplne strhat :-)

Jestli je nezbytny HW UART, nabizi se PIC16F627 v pouzdru SSOP20, ktere je zhruba stejne velke jako DIP8. Kusovka by se mozna dala objednat jako vzorek. Urcite bych mohl obstarat stangli (odhaduji 60ks), mozna i mene.

J. Hanzal