kde sehnat konektor na SIM

Kamil Rezac krez7509
Středa Březen 17 14:23:14 CET 2004

SIM konektory mivali u FK Technics, ale ti uz dneska soucastky nedelaji,
tak nevim. Myslim, ze jsem je videl i v Compu na Karlaku.

Vibra motorek bude mit asi kazdy servis na mobily. Primo nahradni dily
prodava jedna firma na Konevovce (jmenuje se nejak od A, zbozi mi od nich
sice nikdy neprislo, zato spam chodil pravidelne)

KR