Vytazeni LED z HDD

Ales Kohout kck
Středa Březen 17 14:23:13 CET 2004

Hello Petr,

PK> /DASP (pin 39).

PK> Bez zaruky.

Ano, jde to z pinu 39 IDE konektoru. Pred casem jsem byl sikovny a zrusil
jsem piny 39 a 40 na HD. Dival jsem se, jestli to je neco podstatneho a 40
je GND a 39 LED DRIVER. A skutecne pak neblikala HD ledka na CASE. Pripajel
jsem na 39 nejaky pin a LED na case opet blika, :-).

Ales Kohout

--
Best regards,
 Ales                            mailto:ales.kohout@atlas.cz