Dimenzovani kontaktu rele imobilizeru

Ing. Pavel Poucha papouch
Středa Březen 17 14:23:13 CET 2004


Nechci rozpoutat nejaky falm, ale imobilizer vypinajici starter je na nic. S
tim odejede uplne kazdy. Zlodeji prekonaji i mnohem slozitejsi imobilizery
(vlastni zkusenost s imobilizerem zasahujicim primo do ridici jednotky
motoru).

Kdyz uz to stavite a muzete si udelat funkci po svem, udelejte imobilizer
tak, aby auto zastavilo po nejake dobe. Prece jenom je tu mala nadeje, ze se
motor vypne nekde uprostred krizovatky nebo v nejak jinak neprihodnem miste,
kde uz nebude hlidat jeho kolegai s mobilnim telefonem a zlodej radeji
utece.

Prosim zadny flam okolo, nebo se pan Holecek rozzlobi....

S pozdravem
Pavel Poucha

M?te-li chut, navstivte nase str?nky http://www.papouch.com


----- Original Message -----
From: "Ondrej Tesar - Boza" <boza1@volny.cz>
To: "Petr Krc" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Monday, December 09, 2002 9:40 PM
Subject: Re[2]: Dimenzovani kontaktu rele imobilizeru


> U Wartburga jsem to meril (proud do ovladaci civky spoustece). Spicka
> nevim, ale pak tam teklo 15A.
> Kolik teklo do vlastniho starteru jsem nemeril...
>
> Ondrej Tesar
>
> PK> Luk?? wrote:
> >> resim jake rele mam pouzit pro imobilizer pro kontakty starteru a
> >> zapalovani. S jakym proudem pres tyto kontakty bych mel pocitat?
>
> PK> Vtahovaci proud spinace (tece radove nekolik ms) byva az 70A.
> PK> Nasledny pridrzny proud byva do 30A, dle typu spoustece.
>
>
>


---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Zkontrolov?no antivirov?m syst?mem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.423 / Virov? b?ze: 238 - datum vyd?n?: 25.11.2002





Další informace o konferenci Hw-list