Dimenzovani kontaktu rele imobilizeru

Vicek Radek vicek.radek
Středa Březen 17 14:23:13 CET 2004

Ted si alarm do auta programuji (je pred montazi) a nakonec jsem se rozhodl
represi vubec neresit.

V aute budu mit jen radarove cidlo a vysilac pageru ktery pravidelne kazdych
10s vysila stav cidel a svoji identifikaci. V pripade naruseni vysila kazdou
1s aktualni stav cidel + informaci ze bylo naruseni po dobu 1 minuty.

Tohle vse vyhodnocuje pager (poplach je uz to ze se ztrati signal na dobu
vetsi nez 60s) a je to jen a jen na mne co s tim udelam. Proto jsem shanel
dvouzonovej radar aby mi pager signalizoval uz to ze se nekdo ometa kolem
auta zvenku. Na auto vetsinou vidim a tak ho v pripade vystrahy naruseni
vnejsi zony snadno skouknu.

Myslim ze vetsina uvazujicich lidi nepujde mezi zlodeje je odhanet pokud je
mu zivot milej takze stejne budu volat polise a maximalne se pokusit jet za
nima a zamerovat si svuj vysilac pageru. Jedine co bych zvazoval je jak psal
p.Poucha zpozdene odpojeni CDI.

RadekCX