hlasove ovladani

Kadoun Vaclav RBCB/TEF1 Vaclav.Kadoun
Středa Březen 17 14:23:12 CET 2004

Uz jste zjistil, ze to moc nefunguje :-))).
  ----- Original Message -----
  From: Kadoun Vaclav (RBCB/TEF1)
  To: 'hw-news@list.gin.cz'
  Sent: Tuesday, December 10, 2002 1:03 PM
  Subject: RE: hlasove ovladani

  Zdrav?m,
  koupil jsem jeden kousek asi pred rokem v Norimberku za 49,-DM tak jestli chcete, za 700,- je vas....

  S pozdravem
  Vaclav Kadoun
    -----P?vodn? zpr?va-----
    Od: Jiri Splichal [mailto:splichal@pulp.cz]
    Odesl?no: 10. prosince 2002 9:49
    Komu: hw-news@list.gin.cz
    P?edm?t: hlasove ovladani

    Zdravim
    Uz je to par roku ,co jsem videl v katalogu Conrada modul pro ovladani hlasem "Voice direct" s cipem od firmy Sensory ,inc. Tehdy za to chteli nejak 2000,-Kc ..no oni byli vzdycky drazi ;-)  Ta firma to uz tehdy prodavala na nase za cca 500,-Kc  ,ale objednat si to nekde v USA nebo kde .. :-(
    Chtel jsem se zeptat,jestli nekdo nevite ,kde by se dalo neco podobneho koupit v cesku ?
    Katog od Conrada mi uz davno nechodi,na netu maji v ceske verzi jen nejake obchodni zastoupeni a zadny vyber :-(
    Jablotron taky nic...
    Ale nekde jsem to uz drive videl - nemate s tim nekdo nejake zkusenosti ?