hlasove ovladani

Michal krestan
Středa Březen 17 14:23:09 CET 2004

  Zdravim.
  Modul neni nic moc.
  Startovat se nemusi, staci udelatko, ktere jej pravidelne startuje.
  Pokud se voli slova tak aby nebyla vzajemne podobna tak to jeste jde.

  A jak jste odstranil tu mrtvou dobu, kdy to rekne do repraku say a word ? Kdyz budete mluvit do toho, tak to nic nerozpozna a jeste to ma i odpoved, kdyz to nerozezna.

          Michal

  S pozdravem Zdenek
    ----- Original Message -----
    From: Kadoun Vaclav (RBCB/TEF1)
    To: 'hw-news@list.gin.cz'
    Sent: Tuesday, December 10, 2002 1:19 PM
    Subject: RE: hlasove ovladani

    Ne :-)

    Uspesnost je podle mne priblizne jako hlasove vytaceni na mobilu, vadilo mi ale, ze se musi rozpoznavani hlasu odstartovat signalem, ze ten modul proste nedokaze trvale "poslouchat" a treba rozsvitit svetlo v obyvaku nebo zapnout televizi, kdyz pronesu prikaz... nez bych mackal tlacitko START a pak mluvil, to uz se zvednu a dojdu k tomu vypinaci sam...  Nevim, na co to tazatel chce pouzit, ale treba by mu tato vlastnost nevadila...

    S pozdravem
    V?clav Kadoun
      -----P?vodn? zpr?va-----
      Od: Ji?? Krul [mailto:jKrul@seznam.cz]
      Odesl?no: 10. prosince 2002 13:10
      Komu: hw-news@list.gin.cz
      P?edm?t: Re: hlasove ovladani

      Uz jste zjistil, ze to moc nefunguje :-))).