deska (off topic)

Michal krestan
Středa Březen 17 14:23:09 CET 2004

Mam jeden neprijemny problem. Odesla mi deska v routeru a potreboval bych ji
necim rychle nahradit. Bylo tam Pentium 75, ale z asi 7 desek, co jsem doma
nasel, tak kazda mela nejakou zavadu. Neni tu nekdo pritomny, komu by se
doma valela funkci deska i s CPU pro P75, nebo vyssi vcetne CPU ? Je nutna
pritomnost PCI slotu. Nechci za to davat zadne silene penize, co po me
chteji v bazaru (cca >= 1000Kc), kdyz jde o vec, ktera ma nulovou hodnotu.
Druha moznost je, ze mam desku se socketem 370, ale nemam CPU (Celeron).
Pokud se nekdo najde, kdo by neco doma nasel a prenechal za nejakou
symbolickou cenu, tak mi please odpovezte na soukr. mail.

            Diky
                Michal