Detekce proudeni vody a reakce na med

mjfox@centrum.cz mjfox
Středa Březen 17 14:23:08 CET 2004

Na mereni prutoku vody se da pouzit i treba termistor (pripadne s
odporem jako topnym teliskem) - cim rychleji voda proteka, tim vic se
ochlazuje.
Logicky musite pocitat s tim, ze bude mit vliv zmena teploty vody.

P.K.
> Od: Aigor <aigor@okubk.cz>
> Komu: "hw-news@list.gin.cz" <hw-news@list.gin.cz>
> CC:
> Datum: Wed, 11 Dec 2002 08:08:22 +0100
> P?edm?t: Detekce proudeni vody a reakce na med
>
> Zdravim,
> mel bych dva castecne souvisejici dotazy
>
> 1) Netusite nekdo jak by bylo mozne elegantne vyresit kontrolu, zda
> hadicce proteka/neproteka voda? Myslim tim nejlepe bez zasahu do
obehu,
> ev. kde za levny peniz koupit nejake udelatko, ktere by zajistovalo
> same. Material hadicky je mozno pouzit libovolny.

> [...]

Mladej se ve ?kole vyt?hl, pot?ebuje nab?t! Natankuj si mobil u Aralu.
http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.aralkonto.cz