Detekce proudeni vody a reakce na med

Kamil Rezac krez7509
Středa Březen 17 14:23:08 CET 2004

Zdravim
tak s emi konecne po tydnech zaklinani a ladeni podarilo rozjet
ultrazvukovy zvlhcovac. Bohuzel mam jeste nekolik problemu. Schema je na
http://www.ppc4all.com/usonic.jpg.

1. RC oscilator z 74HC132 (4x schmitt NAND) mi rusi radio - nevite jak
to odstranit ?
2. Keramicky disk se docela slusne zahriva pri provozu (vcetne vody).
Asi po 1 minute ma voda takovych 50 C - pri provozu jsem tam strcil
omylem prst a malem jsem se spalil - ale to bylo spise nasledkem
pusobeni ultrazvuku na pokozku, nez teplotou vody. Nevim zda to je
normalni u techto zvlhcovacu a nebo to chce budit trosku jinym prubehem
aby se ten disk neprehrival. Pokusim se na to jeste podivat
osciloskopem, jaky prubeh tam skutecne je na tom keramickem disku.

dekuji

Milos