Ultrazvukovy zvlhcovac

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 14:23:07 CET 2004

Zkusil jsem je pres ten mail tak uvidime co napisou za kilo me to nezabije a
uvidime co se z toho da vyzdimat i kdyby mi to melo vlhcit jen vzduch v
panelaku.

Ja si stejne myslim, ze na to jdete dle meho spatne (spis napisu zatim co se
mi na tom nelibi):

1) dle meho mineni je lepsi budit to sinusem. Nemam to nijak teoreticky
overene ale ciste selskym rozumem vam cokoliv mechanickeho nema snahu kmitat
v "obdelniku" tzn. je mozne ze sinus vytahne z toho menice lepsi ucinnost,
kterou ted nahanite prikonem.

2) nelibi se mi ten mosfet. Uz jsem to myslim psal ze bych pouzil spis
nejaky VF tranzistor. Ty s povolenou ztratou 30W stoji cca 100Kc.

Zkusil bych asi udelat na zpusob KV zesilovace v podstate je to podobne tomu
co jste udelal vy tedy alespon ten posledni stupen. Civka v kolektoru je
naladena na oscilacni kmitocet a vy z ni odebirate vykon pro antenu/piezo.
Da se to snadno naladit i bez pristroju podle odebiraneho proudu.

Vzhledem k tomu ze se vam nejedna o nejakou super stabilitu kmitoctu nemusel
by to byt takovy problem udelat oscilator na 2MHz.

RadekCX