oriznuti spodnich 7radku videa pri grabovani z vhs

Pavel Korensky pavel.korensky
Středa Březen 17 14:23:06 CET 2004

No, n?kde m?m sch?ma na n?co podobn?ho. Stav?l jsem si to kdysi jako dopln?k
k pam??ov?mu osciloskopu a ??elem toho za??zen? bylo spou?t?t osciloskop na
ur?it?m ??dku a odpojit videosign?l od vstupu osciloskopu na ur?it?m ??dku.
Tedy vybrat jen kousek.
Pokud si dob?e vzpom?n?m, je to celkem jednoduch? sch?ma. Obsahuje to
synchroniza?n? separ?tor Elantec, AVR 90S2313 a 4066 (?i n?co podobn?ho) pro
sp?n?n? sign?lu. Pro pou?it? ke grabov?n? by se asi musela ta 4066 nahradit
n?jak?m rychl?m video multiplexerem (d?l? je t?eba Analog Devices) jak? se
pou??vaj? pro kl??ov?n?, obraz v obraze a podobn?. Sta?? dvouvstupov?
multiplexer. Do jednoho vstupu pustit p?vodn? video a do druh?ho
synchroniza?n? sm?s plus ?ernou.
Pak u? sta?? trivi?ln? software do toho AVR, kter? ??t? ??dkov? pulsy, ve
vhodn?m okam?iku p?epne a p?i dal??m p?lsn?mku vynuluje ??ta? ??dek a p?epne
multiplexer zp?t.

Zdrav? PavelK