Ultrazvukovy zvlhcovac

Sula Milos milos.sula
Středa Březen 17 14:23:05 CET 2004

> Pokud uvedeny signal pouzijete spolecne s CS0 a CS1,
> muzete snadno rozlisit, zda se jedna o master, nebo slave.

	Myslim ze ne. Uz si to nepamatuju presne, ale kdysi jsem se pokousel
stavet IDE buffer k Amize 1200 a dost podrobne jsem studoval dokumentaci k
ATA.
	Signaly CS0 a CS1 (nekdy se taky znaci CS1 a CS3) nevybiraji disk
master/slave, ale spolecne s tremi dalsimi signaly (vyvedenym vetsinou z
adresove sbernice CPU) urcuji adresu registru na HDD, z/do ktereho se
cte/zapisuje. Komu je pozadavek urcen se rozlisi softwarove bitem v nejakem
ridicim slove, takze komunikaci od radice prijimaji vzdy oba disky a podle
toho bitu se rozhodnou, ktery bude reagovat. V kazdem pripade ale neplati,
ze stav techto signalu vyjadruje, s kterym diskem se komunikuje.

	Mezitim tedy vznikly nejake dalsi normy, snad ATA33, ATA66... ale
tohle snad stale plati.

			Ales Zika
			Pelhrimov

			e-mail: Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz