max232

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 14:23:05 CET 2004

Hello,

  nevim, jak moc se to lisi vyrobe od vyrobce, vim, ze se to vyrazne (radove) lisi, podle toho, jestli pouzijete 100nF, nebo 1uF kondiky. s 1uF kondiky je to mnohem pomalejsi.

  Ted koukam na osciloskop a ICL232 od Intersilu se 100nF kondiky: Plne napeti 9,6V, nabeh na 90% za 132us (nabeh napajeni zanedbatelny). Ten samy brouk s 1uF kondiky: plne napeti opet 9,6V, nabeh na 90% za 1,76ms. Frekvence menice byla v obou pripadech kolem 115kHz.
  Podle datasheetu se k tomuto brouku maji dat 1uF kondiky. Zkousel jsem zatizit vystup a choval se stejne mravne jak s 1uF, tak 100nF kondiky...

Jirka N.