Servo na ventil na radiator ...

Michal krestan
Středa Březen 17 14:23:05 CET 2004

Zacal jsem opet po case napajet CB stanici z PC zdroje a zjistil jsem ze
stanice je zarusena z toho spinaneho zdroje. Projevuje se to zvysenym sumem
pozadi pri prijmu a je to znat i na S-metru cca 3 esicka.

Uz jsem trochu experimentoval a prakticky bez jakehokoliv vysledku. Na
vystupu je elyt 86mF (ten tam je kvuli vyhlazeni) a cele je to blokovani
nekolika 100nF kondiky na problematickych mistech. Zkousel jsem i feritove
prstynky na privody a take bez uspechu.

Jedine co jsem zkousel je pripojit na kostru stanice cca 2m dratu a nechat
jej volne lezet. To to ruseni vyrazne omezi, ale je to nachylne na pohyb v
okoli.

Nevite nekdo co s tim?

RadekCX