programator

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 14:23:05 CET 2004

Min?? Petr wrote:

> Palis tam i 55-ky ?

Ne, zatim zazil jen 51, 52, 8252, 2051, 4051 a cteni nejakejch EPROM.
Vlastne...EPROM jsem i palil, ale nabootovanej do DOSu s orig. softem.

> Kamos ma tu starsi verzi (max. 52 a 2051) a ja uz tu novejsi, je mezi nima
> hardwarove rozdil, minimalne 1 tranzistor. No a on by si rad ten rozdil
> dodelal, protoze si sehnal 55-ky i 4051. U te 4051 si myslim je rozdil pouze

4051 AFAIK nepotrebuje nic nez SW, kterej chape dvakrat vetsi flash.
Protoze mam linux, taxem si soft musel napsat sam. Akorat se mi ho
nechce dopsat, protoze:
1) to neumi AVR
2) se to ridi pres LPT a casuje z PC (brr...)

Mel jsem nekolik zachvatu postavit neco jinyho, ale zatim jaxi nic...

 TomM