Ruseni - PC zdroje a CBcko

Vicek Radek vicek.radek
Středa Březen 17 14:23:04 CET 2004

>Odpojit ho z vystupu...?

Tohle mne samozrejme napadlo, ale myslim ze v pripade tohoto zdroje neni
tohle jisteni samoucelne v pripade nejakeho prurazu.

>zemneni,
>prozemeni
>
>No jo, ale to pak neni hvezdice

S tim se asi neda prilis delat, stanice je takto prozemena cela - nemuzu
oddelit zemeni a zem zdroje je to pospojeno uz ve stanici.

>Pokud tam NEMATE ochranu nulovanim, tak nic. Pokud ji tam mate, tak to je
>velmi blbe...
No prave ze mam... viz vyse.

>Ano, vznikne vam krasne zemni smycka pres uzemneni minusu zdroje. Toz to
>precvaknete klestickami :)

Muzu to zkusit. Ale neni stejne ten ochrany vodic nekde pospojen dole v
rozvadeci baraku s tim nulakem? Pokud jo tak je to stejne nanic nebo se
pletu?

RadekCX