Ruseni - PC zdroje a CBcko

Vicek Radek vicek.radek
Středa Březen 17 14:23:04 CET 2004

"P. Zaloha" ja opravdu nechapu o co vam jde.

Pokud nevite jak odrusit PC zdroj, aby nerusil CB stanice nemusel jste vubec
reagovat a mohli jsme usetrit nekolik mailu teto konferenci.

Parametry stanice Prezident Emperior Shogun si muzete zjistit na inetu. Ta
stanice je v podstate uz radioamaterska stanice a take poskytuje nalezity
uzivatelsky komfort, ktery je nutno zaplatit i spotrebou. Ne jen penezi.
Stanice umi podle verze i 15W ale to si vezme tech amper sest.
Na druhou stranu umi i obracenou vec a to prave snizeni vysilaciho vykonu
treba i na 0.1W ktery bezne pouzivam pro nejcastejsi komunikaci v mem
blizkem okoli.

RadekCX