Vadne VN v monitoru

Bitovod hw
Středa Březen 17 14:23:00 CET 2004

Diky za smer dalsiho badani. Nevim, jestli je to jen v prurazu na povrch -
monitor se ale do posledni chvile tvari, ze nabiha, ve sleep modu je vsechno
OK, kdyz se ale dostane na VGA signal, probudi se, sepne VN, po cca. vterine
lupne poprve a pak porad dokola zhruba jedno za 3 sekundy. Nemam tuseni, co
tam mohlo dal odejit, tahle technika kolem me taky jenom probehla :)

Zkusim koupit pryskyrici a frezovat a zelevat, uvidime, co to udela. Jen
doufam, ze to opravdu nebude jeste v necem jinem. Kdyz jsem odfrezoval
puvodni vypalenou cesticku, tak si to stejne naslo cesticku jinudy (o
kousek, ne o moc), kupodivu mimo to frezovane misto (cekal bych, ze to pujde
tam tudy, kdyz je tam ta izolace zeslabena, asi to fakt nejak nechapu),
uvidime, jak se to bude chovat po zaliti.

Kazdopadne diky za tip.

Pavel

----- Original Message -----
From: "zaloha" <zaloha@volny.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, December 13, 2002 4:19 PM
Subject: Re: Vadne VN v monitoru

Pokud je problem OPRAVDU jen v prurazu na povrch, ocistit beninem a
isopropylem, odfrezovat, znovu ocistit, vysusit teplym vzduchem a nasledne
zalit tlustsi vrstvou PMMA pryskyrice (Dentacryl, Duracryl apod.). Pred
zalitim nicim neznecistit ani se nedotykat prsty, pryskyrici michat v
naprosto ciste nadobe. Upozornuji, ze spousta prurazu je neviditelnych ve
forme mikroskopickych trhlinek a proto se vyplati okoli mista prurazu
"vybrat" s dostatecnou rezervou (pozor na vinuti, spoje apod.).

Opravil jsem takto nekolik traf a jedou dlouhodobe bez problemu. Jinak nutno
poznamenat, ze trafa k monitorum jsou obtizne k mani (zejmena k tem vetsim)
a byvaji hodne draha.

Pokud nebudete uspesny, zkuste http://www.mkcomp.cz. Maji tam velmi slusne
pouzite monitory za jeste slusnejsi ceny. Sam jsem tam pred par dny koupil
17" EIZO a jsem naprosto spokojen. Tak kvalitni monitor jsem dlouho nemel v
ruce (podotykam, ze je opravuji) a za ty penize? To, co se dnes vyrabi a
prodava jako nove, mu nesaha ani po kotniky...

Jirka