Vadne VN v monitoru

Minář Petr petr.minar
Středa Březen 17 14:23:00 CET 2004

..... Eventuelne lze udelat i diagnostiku ridici jednotky a
> vyvolat chybovy registr, kde se zaznamenavaji veskere zavady od posledniho
> resetu. Nemusi to byt nic sloziteho napr. u Bosch Monotronic staci jen
LEDka
> na 12V. Ta vam pak zablika chybove stavy.

Muzete byt konkretnejsi, napr. pro Bosch Monomotronic pouzity ve Skode
Favorit? Uvital bych schema zapojeni diagnostickeho konektoru (je-li ten
signal pro LED na nem) a popis chybovych stavu... Celkove (tedy podrobne)
schema jednotky by taky nebylo k zahozeni (jednou jsem byl nucen si ji
opravovat), ale to uz bych asi chtel prilis :-)

Diky

Jirka