Eagle 3.55 a tisk na HP DesignJet 100 ?

Pavel Korensky pavel.korensky
Středa Březen 17 14:23:00 CET 2004

I tech 1600 by se dalo unest, porad mi to pripada jako rozumnejsi, nez
kupovat DNESNI 17 nabo 19 - nejak mu parametrama nesahaji ani po kotniky.
Bud jsem mel stesti na dobry kus, nebo je to dneska upadajici technologie,
nevim. Kazdopadne mi naprosto vyhovuje a udelam ledacos pro to, abych ho
zachranil. Navic -jak vidno- k nemu mam i vrely citovy vztah :)

Diky za rady, vecer se do toho vrhnu.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Min?? Petr" <petr.minar@kleibl.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, December 13, 2002 5:15 PM
Subject: Re: Vadne VN v monitoru

Zdravim,

takto to resil i nas sikovny elektrikar ve firme, potvrzuji ze jsou to fakt
temer neviditelne trhliny. My jich ve firme mame asi 40ks a i z doslechu
vim, ze to je jejich slabost. Jsou to perfektni monitory, ale tohle je
jedina vec, ktera tam casto odchazi. Mimochodem fa Fujitsu od Dellu vzala
komplet tento monitor a oznacovala ho jako x174. Pro jistotu ti posilam
kontakt na www.ame.cz, kde objednavame ty trafa, stoji cca 1600,- Kc. Jinak
stale se sem tahaji z nemecka.

        S pozdravem
                                m???k