Nahrada Nortonova OZ

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:22:59 CET 2004

| Odes?latel: hwkonfera <hwkonfera@seznam.cz>
| Kdysi jsem to resil s pouzitim tranzistoroveho pole dle vnitrniho
schematu
| zesilovace. Vse chodilo bez problemu.

No ja myslel zapojit tranzistor mezi - vstup a zem, cimz bazi vznikne +
vstup. Puvodni + vstup dat na zem - jen nevim co pak s vystupem. V
originale je proudovy zdroj neco pres 1mA. Kdybych tam dal pri Ucc 2x6V
odpor 5600ohm z vystupu na minus, tak by to mohlo byt SKORO to same (uz
vidim, jak se vam jezi vlasy).

| Ale Nortonovy OA jsou odpad, takze se divim, kdo Vam je nabizi za velke
| penize ... i GES ma ctyrnasobny LM3900 za cenu kolem 20,- Kc ...

Dekuji za zpravy, videl jsem ho v ceniku firmy co jezdim kolem do prace
skoro za kilo. Ted jsem se podival do cenku GM a tam uz vypada lepe (22,-).
Ale maji tam jenom jednu hvezdicku , to je hodne malo a ty fronty :(
Dokonce tu frontu vzdal i muj kolega a ten je na fronty mnohem odelnejsi
nez ja.

Ale i tak, je to celkem dost, zvlast kdyz je jich potreba halda (ve
srovnani s 3Kc za LM324 ktere jsem kdysi takhle vyhodne koupil). O zadne
parametry nejde, staci kdyz bude mit zesileni >100, prebeh klidne i
0,1V/us. Je to pro decka na hrani s filtrama, rikam si, ze udelat si s nima
jednoduchy vocoder by nebyl spatny progrma pres vanoce.

JL.