Presny meric kmitoctu 512Hz

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:22:59 CET 2004

Tak jsem si precetl clanecky o C na HW.cz. Zajimave.
Pro mne je dulezita poznamka: "Skutecnym testem, kde lze videt co kompia?tor
doakaze natropit, je priblizne aplikace kolem 1000 a vice r?dkui zdrojoveho
kodu."
Pro mne nema smysl delat program v C, ktery ma kenom nekolik set radku, ale
program ktery ma tisice radku. Prave u HITECH pro PIC jsem po 14 dnech prace
mi zacal stavkovat, kdyz jsem zaplnil 60% prog. pameti u F877. Daval mi
zcela nesmyslme chyby. To mne od dalsiho pouzivani C dost odradilo.

Bohuzel clanek byl zameren pouze na x51 klony, ale chci se zeptat jestli ma
nekdo zkusenosti  z kompilatorem C18 od microchipu. Je pro PICy rady
PIC18xXXX, ktere zajinaji byt konecne dostupnu i u nas. Jenom nevim jestli
bude fungovat i s ICD.
Michal G.