Clanky C pro jednocipy

Jan Rehak Jan.Rehak
Středa Březen 17 14:22:58 CET 2004

Zdravim,

Musim se kolegy trosku zastat..
Ono podle toho, co slysim od vyvojaru zacne nekdy stavkovat prakticky
kazde C, jak pravi Murphho zakon, v kazdem programu jsou chyby.. :-)

Jenze prave tech 1000 radku je cca hranice, kdy se docela dobre
rozeznaji jednodussi C kompilery od tech promakanejsich...

Nicmene, jestlize nekdo mate nejake poznatky z C kolem PICu, radi je
na HW serveru zverejnime take....

Hezky Den
                                               Jan Rehak
--