Instalace WIN98

Horký Aleš HorkyA
Středa Březen 17 14:22:56 CET 2004

Tohle mi d?lala vadn? Cache. Pomohlo ji vypnout v biosu (a n?sledn? koupit
nov? board
jeliko? jsem ty desce u? nev??il)

A.

-----Original Message-----
From: ing. Martin Plsek [mailto:xplsek01@seznam.cz]
Sent: Monday, December 16, 2002 1:09 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Instalace WIN98

     Bohuzel zavada zrejme neni v ovladaci. Kdyz bootuji system primo
z CD tak to jde az do te chvile, kdy se provede v souboru CONFIG.SYS
radek DEVICE ovladac.sys. At dam do CONFIGU jakykoliv ovladac (i od
vyrobce) tak to na tom miste zatuhne. Jednou, asi na podvacate, se to
rozjelo a zacala instalace, ale ta se asi za 2 minuty kousla. Pote uz
to opet neslo.

	Bud je tedy neco blbe v BIOSU nebo blbne pamet nebo ja nevim co s
tim je. Je to stary kompl od kamarada se zakl. deskou V-502. Je
zrejme HW upraven na procesor PENTIUM MMX 233MHz a 128 MB RAM.

     Zdravi

          Martin Plsek

Dne 16.?prosinec?2002, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> nejjednodusi bude udelat boot disketu ciste ze systemem a dat tam jen
> "oakcdrom.sys" a "mscdex.exe" ten sys je pro vsechny CDROM a mel by
> fungovat.

Reklama:
Pouze do 20.12.2002 z?sk?te pr?mii 400,- Kc pri uzavren?
smlouvy o stavebn?m sporen? na http://prodej.finance.cz