MPASMWIN pro PIC12F6xx

Lukas Grepl L.Grepl
Středa Březen 17 14:22:55 CET 2004

Tak si odpovim sam ;-), treba to nekoho bude zajimat: exp-project-lbr.ulp -
dela presne to, co jsem chtel, tj. vytvori jednu knihovnu obsahujici vsechny
soucastky, ktere jsou pouzity v danem schematu. Ma sice drobne chybicky,
jako treba ze vytvari vzdy knihovnu c:\program.lbr, ale to je detail a jinak
je to super utilitka..

Navic, jestli si dobre vzpominam, kdysi tu nekdo resil problem, jak
jednoduse vytvorit jednu knihovnu z ruznych soucastek z ruznych knihoven. S
pomoci tohoto .ulp staci je vsechny dat na jedno schema a vyexportovat ...
je to asi nejjednodussi a nejrychlejsi reseni.

S pozdravem
Lukas Grepl, OK2WDT

> Zdravim,
>
> da se nejakym zpusobem (script?) vyexportovat vsechny soucastky pouzite v
> urcitem zapojeni do jedne .lbr knihovny?
> Pokud takovy script neexistuje, myslite, ze je mozne ho nejak (relativne
> jednoduse) napsat? - jestli ma smysl, abych se o to pripadne pokusil ;-)
..