zapojeni napajeciho konektoru pro Alcatel ot db

Ctirad Konecný ck
Středa Březen 17 14:22:50 CET 2004

> Ahoj, mohl by mi nekdo poradit jaka je polarita u subj. (2pin hned vedle
> sebe), u puvodni nabijecky telef. stal ve stojanku a napajeci piny byly
> daleko od sebe (jeden sel do sirsiho konektoru, druhy do kratsiho
> konektoru(handsfree konektor?)). Diky Kamil

Myslim si, ze GND je na kraji a +U bliz k vetsimu konektoru. Na opacne
strane je GND 2. pin od kraje velkeho konektoru.
Lze to overit: Minus pripojit na vetsi konektor a plusem pres omezovaci
odpor na mensim zkouset. Tam kde to bude nabijet je +U.
Zdravim Ctirad