Zapojeni el. sporaku

Petr Kousal kousal
Středa Březen 17 14:22:50 CET 2004

Zdravim,
uz si presne nepamatuju, jak to ma byt zapojene, ale vim, ze kdyz jsem
si k tomu doma sednul, zmeril odpor mezi jednotlivymi vyvody a kouknul
se, jak to prepina vypinac, da se na to docela rychle prijit. Navic
treba i zkusmo - pokud prepinam od 1 do 6, musi se odpor na vstupni
svorkovnici zmensovat - samozrejme merit bez napajeni :-)

ing. Martin Plsek wrote:

>Zdravim,
>
>     musel bych se presne kouknout doma. Vim jen, ze jsem jeden
>spravoval v lete a protoze jsem nemel u sebe nic nez avomet a
>slusmetr, tak jsem to zjistoval asi hodinu.
>
>     Je to tak, ze je kazda plotynka sestavena tusim, ze ctyr topnych
>spiral s ruznymi odpory a ty se pak ruzne prepinaji. Ocisluj si
>vyvody a kabely a zkus na to prijit (zas tolik moznosti neni). Pokud
>ti to nepujde musel bych se kouknout doma. Tusim, ze nejvyssi vykon
>ma kolem 37 ohmu. Pamatuji si, ze je to celkem velice dumyslne
> [...]

Petr Kousal DiS.
Jablotron s.r.o.
Pod Skalkou 33, Jablonec n.N., 466 01
Tel.: (+420) 483559847, Fax: (+420) 483559853