zosilnovac z TDA7250

Tomas Chvatal tchvatal
Středa Březen 17 14:22:49 CET 2004

> jediny co se da do auta pouzit je zesik s tda1562q, osobne vyzkouseno.
> jinak pokud chcete jen " slyset " co v radiu povidaji tak staci ta 2003 i,
> ale jestli chcete aby to i hralo tak min. tech 30W(tvrdejch s rozumnym
> zkresleni) potrebujete.

souhlasim, zalezi hodne na pozadavcich posluchace

> amaterskou, tedy domaci stavbu vam nedoporucuju( osobni zkusenost),
nakonec
> se vyplati obejit bazary a neco koupit.
> tomik.

Ja jsem stavel do auta 4x100W s tim TDA7250 a chodi jedna basen.
Asi to bude v rukach :-))

Ale vazne rada pro tazajiciho:
rozmyslete si, jestli chcete vetsi vykon nez nejakych 30W a 50W spickove.
To se da udelat asi s tim TDA1562. Pokud byste chtel vetsi vykon, musi
se postavit menic napeti a to je o rad slozitejsi.

s pr?n?m hezk?ho dne
Tom?s Chv?tal
EZOP Praha s.r.o.
257320853