Jaky Xilinx...???

Milan Malich kulich.bulich
Středa Březen 17 14:22:46 CET 2004

Jen takov? drobn? ot?zka. Jak? konkr?tn? ??ta?e chcete pou??t ?
Pokud m? b?t osciloskop alespo? pr?m?rn? rychl? (100 MHz), tak to standardn?
obvody asi nevy?e?? a b??n? pam?ti tak? nebudou rychlostn? vyhovovat.
U t?ch pam?t? se to d? obej?t t?m, ?e se pou?ije prokl?d?n? (interleave)
n?kolika chip?. Ale jak chcete obej?t rychlostn? omezen? b??n? logiky ?

Zdrav? PavelK