Vlhkomer

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:22:45 CET 2004

>s timto problemem bych doporucil obratit se na pana Hanzala, ktery je zde v
>konferenci casto pritomen a vyrabi vlhkomery nejruznejsiho provedeni...

A ja zil v blahove nadeji, ze se to ututla :-)

>Skoda ze to nechcete s vystupem RS485, takovy bych mel... :-)

Ma to ovsem hacek, vyse zminene 'nejruznejsi provedeni' je omezene na ten model s RS485. Sice mam v planu udelat jakysi prenosny 'kombajn', ktery by krome relativni vlhkosti a teploty zobrazoval take absolutni vlhkost a rosny bod, ale to spis ze zvedavosti, ze bych si trochu pohral s aritmetikou v plovouci carce. Bohuzel cas na hrani je uzky profil... A stejne by pozadavek na 'komparator vlhkosti' nesplnoval.

J. Hanzal