terminatory

Jozef Maslík jozefmaslik
Středa Březen 17 14:22:44 CET 2004

Ahoj !

Ma niekto skusenosti s?ukoncovanim zbernic?

Konkretne mam problem s?vybratim vhodneho, resp. ziadneho (ak netreba)
zakoncenia ?zbernice? ? ide o?jednoduche obojsmerne prepojenie plochym
kablom cca 50-70cm so 40 zilami (na striedacku signal, zem), pozadovana
frekvencia 100MHz (resp. 200MHz) v?3.3V alebo 5V logike. Prepojene bude
medzi FPGA (ako master) a?inym ?logickym obvodom? napr. dalsie FPGA
alebo aj ina logika (latch, uC, ...).

Najviac sa mi pozdava riesenie s?koncovym terminatorom ? rezistor na zem
? na strane cieloveho zariadenia, preto by som rad vedel nazory
a?pripomienky, resp. usmernenie ak su ine (lepsie) skusenosti.

S?pozdravom

	Jozef Maslik