Mobil zastudena (GSM brana v mraze)

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:22:44 CET 2004

On Thu, 26 Dec 2002, Luk?? wrote:

> Zdravim konferenci,
>
> vcera jsem zjistil, ze z telefonu Siemens x35 v podstate nelze telefonovat,
> kdyz je pod nulou (-5?C).

Mam stejny telefon a stalo se mi neco podobneho - baterka byla asi na
pulce, nesl jsem ho hodinu a pul v kapse u kabatu kdyz bylo venku -10stC
a pak mi nekdo zavolal - minuta hovoru a baterka byla fuc. Jedna se o
liont baterii 500mAh.

Driv jsem v nem mel NiMH 600mAh a tyhle efekty jsem v mrazu nepozoroval,
jenze po dvou letech pouzivani sla do kytek (1/4 kapacity), takze jsem
tam dal original liontku kterou jsem pri zakoupeni jen jednou nabil a
strcil ji do suplete. Po dvou letech funguje OK jako nova az na ty
problemy v mrazu.