Visual Basic Compile - help please

Radek a Petra Vickovi rvicek
Středa Březen 17 14:22:44 CET 2004

> Zdravim,
>
> Tak jsem se naivne pustil do prace s Visual Basicem. Predem chci
> varovat vsechny co jsou zvykli na syntaxi jazyku jako jsou Pascal, C,
> PHP, CGI a podobnych, aby se od tehle hruzne syntaxe jmenem VB
> drzeli dal...
> Jen pochopenim systemu postupnych pretypovavani promenych jsem stravil
> strasne moc casu... I kdyz graficke formulare sly hodne rychle od
> ruky...

Je to jen otazka zvyku... :-)

> Napsal jsem jednoduchou aplikaci, ve ktere jsme vychazel z neceho, co
> jsem stahnul na Webu. Moje aplikace pouziva Winsocket pro Telnet
> spojeni, vse jsem odladil, ale mam problem, ze kdyz vysledny EXAC
> funguje u mne na PC, na jinem to zahlasi :
>
>   Component "MSWINSCK.OCX" or one of its dependencies not correctly
>   registered: s file is missing or invalid.
>
> Jasne ze na tom PC neni MSWINSCK.OCX. Problem je v tom, jak mam do
> toho meho Exace tuhle komponentu nejak pridat, aniz bych byl nucen
> vytvorit instalaci cca 5 Mb... (coz teda mimochodem take zatim
> neumim.. :-)

Nevim ted momentalne presne musel bych byt v praci ale zkontrolujte jaka je
verze MSIE na tom danem pocitaci. Jestli se nepletu tak pokud tam bude
alespon 5.5 melo by to byt OK.

Instalace se vytvari pres Package and deployment Wizard ktery si pridate do
menu v sekci Add-Ins coz jsou zasuvne moduly do VB.

RadekCX
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.431 / Virová báze: 242 - datum vydání: 17.12.2002