Autoradio Philips

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 14:22:44 CET 2004

Nabizi se mi vysvetleni.
Prvni co autor prvniho prispevku s timto subj. poslal do konference byla
odpoved na neco co psal pan Andel, jeho mailovy klient si to zaradil do
adresare, tak jako by k sobe to jmeno a adresa patrily.
Odesilatel potom napsal hw a automaticke dokoncovani vlozilo cely text,
ale on si toho jiz nevsimal.
hmmm....
Je to podobny nesvar, jako kdyz od nekoho chodi do konference maily
ktere maji v od napr: hwkonference misto jmena.
Vid Simone :)
Jakub Ladman