Autoradio Philips

Jindrich Vidensky prospecta
Středa Březen 17 14:22:43 CET 2004

Ahoj,

sorry, to je moja chyba. Z lenivosti som novy mail vytvoril ako reply
na nejaku vasu starsiu spravu. Ale nechapem, preco to prislo na
sukromnu adresu, mailova adresa v odoslanom maile je hw-news@list.gin.cz
a v adresari p.Andela urcite nemam. Aj spiatocne adresy su z
konferencie spravne, takze ak dam reply na hocico, doteraz vzdy email
isiel do konferencie. Klient The Bat. Tak uz neviem, kam ten mail
vlastne dorazil, pre istotu posielam este raz. Snad mi to odpustite.

--
Jindro

VEAVi> Nev?m, nem?m s t?m zkusenosti. Ale co nech?pu: mail sel jako by pr?mo na
VEAVi> moji adresu (asi mel j?t do konference), ale moje odpoved je automaticky
VEAVi> adresov?na do konference. Ze by o v?noc?ch strasilo???
VEAVi> Andel

VEAVi> ----- Original Message -----
VEAVi> From: Jindrich Vidensky <prospecta@stonline.sk>
VEAVi> To: VA Elektronik - Andel Vladimir ing. <hw-news@list.gin.cz>
VEAVi> Sent: Monday, December 23, 2002 9:18 AM
VEAVi> Subject: Autoradio Philips