Oblibene polozky v Internet Explorer

Matejcek Petr konference
Středa Březen 17 14:22:43 CET 2004

Zdravim,

Ty jsi zase chytrej...

Jasne ze nemuzu, protoze rutiny v Delphi a C uz mame, nemeli jsme je
ve VB, navic jsem si rekl, ze preci jednoduse upravim jeden priklad a
bude :-)

Teda ta kompilace je o tom, jak z 50 kB exace udelat instalaci, co ma
2-5 MB... At zije GEK (Gatesuv Efektivni Kod...)

No zkusim to vyhazet co pujde...

Hezky Den
                                               Jan Rehak
HW server