Card Edge Connector

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:36:21 CET 2004

Zdravim.

Mam 1 ks. Nasel jsem ho na starem MB pro 386DX/33.
Je tam za ISA konektorem asi jako nejake rozsireni
pro delsi desku - nevim, ale to je jedno, je to
jako ISA bez toho preruseni po 50 kontaktech
ve 2 radach. Vypada zdrave i kdyz par let mu jiste
uz je, ale asi v nem nikdy nebylo ani nic zasunuto
(tezko posoudit ze samotne desky).

Ten jeden (samo pripajeny v te desce) Vam mohu
poskytnout a pokud se ucastnici konfery mrknou
do sveho PC srotu (asi je nas dost co takovy srot
skladujeme), treba se najde vice nez ten jeden ks,
snad to nebyla jedina takova deska v CR :).

Pokud jej chcete, poslete kontakt, kam ho mam poslat.

Poslal bych ho e-mailem, ale nevejde se mi do disketovky :))).

--
Jiri Bezstarosti